אנא הצילו את חברתי

לפוסט הזה כבר היה עדכון מצער! מצטערים לדעת ולהודיע.

הצילו ונציל את אביבה. במעשיכם, במעשינו אף הקטנים נציל עולם ומלואו.

הצטרפו לקבוצה בפייסבוק שנקראת “מצילים את אביבה פרדה” ועשו ככל שתוכלו, ואנו יודעים שאתם יכולים, כדי לסייע לאימא צעירה להחלים ולילדים קטנים לקבל כל מה ילדים צריכים לקבל. אלה הם הרגעים בהם אדם נבחן. אל תעמדו בצד!

להלן מכתב מרגש של חברת ילדות של אביבה.


חברת ילדות יקרה ואהובה,

כמה הלם וצער יש לי לשמוע על אשר את עוברת ועל מה שעברת כבר. ברוך ה’, אני שמחה לשמוע על בריאות בנך בכורך אשר הבריא מאותה מחלה. אני עוד זוכרת שבאנו לבקרך לפני שנים, ימים לאחר לידת בנך הבכור.

עברו השנים, וכדרכו של העולם נפרדו דרכינו וכל אחת בעיסוקיה ובחייה.

כשראיתי את הפוסט עלייך כלל לא דמיינתי שזו את. לא זכרתי את שם נישואיך. עד שראיתי את התמונה שלך.

אני זוכרת אותך כזו טובת לב, יפת מראה. תמיד עם חיוך, ואהבה גדולה לילדים. תמיד אהבת ילדים. אני כל כך בטוחה שאת אימא לתפארת. והנה גם עתה, עם מצבך, את נלחמת על חייהם ועל חייך שלך.

לא יודעת אם את זוכרת, אבל אני לא אשכח שבאחד מימי כיפור כשהיינו ילדות מתבגרות, הבטחת שבכיפור הזה בשונה מאחרים את תקומי השכם בבוקר ונבלה את כל היום בבית הכנסת. ואכן כך עשית. באת בעלות השחר, הערת אותי ובזכותך זכיתי ליום כיפור שונה במובן הטוב.

אני מתפללת שכעת, כשאת מתמודדת עם המחלה האיומה הזאת, הקב”ה יזכור לך את הרבה הטוב שעשית ועושה וברחמים רבים ישלח לך רפואה שלמה בקרוב מאוד. אני מתפללת שתגדלי את ילדייך עם בעלך בבריאות איתנה ובנחת עד שיבה טובה.

מה דעתכם על הפוסט?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.