תכירו בוגרת תוכנית חותם נוספת, תקווה יאסו

תכירו

תכירו את תקווה יאסו. היא בעלת תואר ראשון בקלינאות תקשורת ולומדת כיום לתואר שני במנהל ומנהיגות בחינוך באוניברסיטת תל אביב.

כמו קנובש, תקווה היא בוגרת תוכנית חותם, מחזור ט’, שעשתה שינוי בחייה. כיום היא מורה בבית ספר יסודי בדרום תל אביב. היא צופה שבעתיד תמשיך ותתקדם לתפקיד משפיע יותר בתחום החינוך ורואה עצמה כמובילת שינוי.

מילותיה מדברות בעד עצמן

“לפני שהגעתי לחותם, הייתי בצומת דרכים בחיי. לאחר התבוננות וחשיבה עמוקה, הבנתי שברצוני ללכת אחרי הלב – להיכנס לתחום ההוראה ולהיות מורה. הרצון להשפיע ולשנות עוולות בחינוך דרך אנשי חינוך איכותיים ולשייכם לאזורים פריפריאליים ממש דיבר אליי.

“בשנה הראשונה, היה לי תלמיד מאתגר במיוחד. כל האנרגיה שלי יצאה בהתנהלות מולו על בסיס יום-יומי. חוויתי תסכול גדול. לאחר לבטים הבנתי שעליי לשנות גישה מולו. לחלוטין. זה לא היה פשוט, אך עקב לצד אגודל ניתן היה לראות את השינוי קורה, כאשר בסוף השנה היה תלמיד למופת. השינוי בא לידי ביטוי בהפגנת חמלה, הכרה על הרגעים הטובים שלו, הרבה שיחות אישיות.

“לא האמנתי לשינוי שחל. זה היה מדהים. בסוף השנה הוא אמר לי שאני המורה הכי טובה בעולם. ואני אמרתי לו שיותר משאני לימדתי אותו, למדתי ממנו.

“המסר שלי לכל אחד ואחת הוא: תחלמו , תעזו. מצד שני, לא לפחד מעבודה קשה ומדרך מורכבת. אלו המקומות שבהם צומחים. ותמיד, תמיד לשמור על הענווה בדרך.”

המיונים למחזור הבא של תוכנית חותם בעיצומם. אם גם אתם מחפשים עבודה משמעותית שמשפיעה על דור העתיד, לחצו כאן לפרטים. תיכנסו, תכירו, תתפתחו.

מה דעתכם על הפוסט?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.