אסון המנוף ביבנה: תעודת הוקרה לכבאי קורבן הגזענות

תעודת הוקרה על חילוץ באסון המנוף
תעודת ההוקרה

אסון המנוף ביבנה והחילוץ ההרואי.

תעודת הוקרה הוענקה ללוחם אש, שהיה קורבן המקרה החמור של גזענות שאירע בתחנת כיבוי אש ברחובות לפני כמה חודשים. האירוע פורסם לראשונה בתאגיד השידור “כאן 11”.

תעודת ההוקרה היא על פעילות חילוץ מורכבת של הרוג ופצועים בקריסת המנוף ביבנה שביצע צוות לוחמי אש בראשות אותו לוחם אש, קורבן של אותו מקרה גזענות.

תעודות ההוקרה ללוחם האש ולצוותו הוענקו על ידי מפקד מחוז מרכז בנציבות כיבוי והצלה הארצי, טפסר אייל כספי.

כהאי לישנא: ״מוענקת בזאת תעודת הוקרה על המקצועיות, האומץ והנחישות בעת מילוי תפקידך כמחלץ באירוע חילוץ מנוף ביבנה מתאריך 19.05.19. המשך כך. יישר כוח!”

האוטוריטה שולחת ברכות מאליפות לחתני תעודות ההוקרה, לוחמי האש האמיצים. במיוחד לראש הצוות בחילוץ זה – קורבן אותו מקרה גזענות המזעזע – אשר סיכן את חייו כדי לנסות להציל אחרים. יישר כוח.

והרינו לבקש זאת מכל קורא: אל תסתכל בקנקן אלא במה שיש בתוכו; אל תשפוט אדם על-פי צבע עורו אלא על-פי תוכנו; כי בשר ודם הינו, כמוך.

לוחם אמיץ וקורבן לגזענות קשה גם יחד

רוצה לבנות אתר משלך? תוכל לעשות זאת בקלי קלות כאןwordpress

מה בין אסון המנוף לגזענות?

הקשר ברור מן הכתוב לעיל. המחלץ הוא גם הקורבן לאותה מחלה שנקראת גזענות. הוא היה חשוף לאלימות פיזית ונפשית-מילולית אך ורק בשל צבע עורו. על כל אדם להתעלות על מחלה ממאירה זו ולראות בכל אדם – אדם, כי הוא אדם בשר ודם ככל אדם.

למה אתר האוטוריטה קיים?

בדיוק בשביל זה: לשתף מידע, להתבטא בכל נושא, ללמוד וללמד.

יש לך מה לומר על הרשומות (פוסטים) שלנו?

כתוב לנו, הגב לכל פוסט, השאיר הערותיך. ואנחנו נשתף אותך במחשבותינו על הנושא. אנחנו האוטוריטה. ואנחנו יכולים לתת מענה או הסבר כמעט לכל נושא.

רוצה להציע טקסט משלך כדי לפרסם כאן?

השאיר לנו הודעה בנושא. נשמח לפרסם את הגיגיך, כי זו מטרת האוטוריטה – לשתף, לתת במה לאנשים להשמיע את קולם. אולי קולך לא נשמע עד כה במקום אחר. אנחנו מאמינים כי רק כך, ביחד, נוכל ללמוד ולצמוח.

מה דעתכם על הפוסט?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.