יום הולדת שנה לאתרנו, חשבנו להעניק את המתנה הזו

יום הולדת
ספר מרתק

יום הולדת שנה, קשה להאמין. אנו באמת מתקשים להאמין שהאתר האוטוריטה עלה לאוויר לפני שנה. עוד יותר קשה להאמין שהאתר הצנוע הזה זכה לעשרות אלפי ביקורים בשנה זו ולמאות של העתקות תכנים, שהם למעשה גניבות ספרותיות לכל לדבר ועניין ובזה תכף נתפנה לטפל חוקית.

במלאת השנה להקמתו של אתר האוטוריטה, חשבנו על מתנה צנועה ומקורית להעניק לקוראינו הנאמנים. אנחנו לא מתכוונים לערוך מסיבות וערבי ההשקה של האתר כמו שהרבה אחרים אוהבים לעשות בדרך כלל. אנחנו הרבה יותר צנועים. מבחינתנו, הדבר הכי חשוב זה לעודד את האנשים לקרוא הרבה ולהשכיל, להעשיר את הידע שלהם בתחומים שונים כי ידע זה כוח.

על כן, החלטנו להעניק את ההזדמנות להוריד את הספר הזה בגרסתו האלקטרונית מאתר אמזון. לכל מי שמעוניין בספר, הוא יהיה זמין להורדה בחינם לחמישה ימים בלבד החל מיום ראשון הקרוב (08.07.18).

נותר לכם רק להיכנס ללינק הנ”ל, לבחור את הספר הספציפי בין הספרים שם, להוריד אותו לטלפון החכם שלכם תוך שתי שניות ולהתחיל לקרוא מתי שאתם רוצים ואיפה שאתם רוצים.

אם תרצו לחוש את הספר המיוחד הזה פיזית, תוכלו להזמין אותו הביתה גם בגרסתו המודפסת ישירות מאמזון, או ליצור איתנו קשר כדי לקנות בפחות כסף בישראל. ואם תרצו לקרוא גם את הספרים האחרים, תוכלו לעשות זאת כמעט בחינם, ממש בכלום כסף.

תיהנו מהקריאה של הספר היוצא דופן הזה, וכרגיל גם מהקריאה של תכני האתר! אנחנו מודים לכם על הנאמנות שלכם לאתר האוטוריטה. מקווים שתעריכו את המתנה הצנועה שלנו לכם.

תמשיכו לקרוא את תכני האתר, לשתף אותם בצורה חוקית, ותראו לנו שאתם אוהבים אותנו. יום הולדת שמח!

רוצה להקים אתר אינטרנט משלך? תוכל לעשות זאת כאןwordpress

אתה גם צריך את הכלים האלה

מה דעתכם על הפוסט?

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.